چشم انداز و اهداف دینا – 8 هدف ارزشمند دینا

اهداف دینا

شرکت داده کاوان دینا بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید محصولات نرم افزاری را دارا است. این مجموعه به عنوان تولید کننده نرم‌افزار و سامانه های مختلف شامل سامانه Help Desk(جهت مدیریت اموال ، مدیریت درخواست ، فرایند های ITIL ، سامانه تیکتینگ) ، سامانه نرم‌افزار مدیریت چیدمان جهت استفاده از هوش مصنوعی برای مدیریت چیدمان فروشگاهی اموال و همچنین سامانه دینا تگ (فروش و پشتیبانی تگ RFID ، ماژول rfid ، rfid reader برد بلند ، نرم‌افزار و سامانه اختصاصی تگ RFID ) و دیگرنرم افزار های اختصاصی و اپلیکیشن ها در بازار IT کشور شناخته می شود.

همکاری با سازمان ها و نهاد های بزرگ شامل مجموعه گل گهر سیرجان ، مجموعه تولیدی رامک ، استانداری استان مرکزی ، آموزش و پرورش گیلان ، آستان قدس رضوی ، سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت و غیره از دستاورد های این مجموعه در طول فعالیت خود است.

چشم انداز شرکت نرم افزاری داده کاوان دینا نوآوری و ایجاد رشد پویا در حوزه فناوری اطلاعات در تمامی سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی ایران و خارج از مرزهای کشور عزیزمان است .
ایجاد مزیت های رقابتی موثر در تولید و ارائه محصولات و خدمات نرم افزاری مبتنی بر دانش به روز دنیا با تکیه بر تلاش جمعی از جوانان متخصص کشور و به کارگیری خلاقیت های فنی و فکری درسایه ی توکل خداوند متعال دستاورد هایی است که به داشتن آنها می بالیم

  • ارائه راهکارهای نرم افزاری و مکانیزه کردن فرآیند های کاری در سازمانها و نهادها
  • ارائه راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات
  • مشاوره ، طراحی و تولید سامانه های نرم افزاری مبتنی بر وب و اپلیکیشن
  • خدمات آموزش ، نصب و اجرا
  • خدمات مشاوره ، نظارت و مدیریت پروژه
  • خدمات پشتیبانی و توسعه نرم افزار

تمرکز اصلی بر فناوری های نوین روز دنیا.

پشتیبانی موثر و رفع نیازمندی های مشتری.

توانمندسازي کارمندان و تقویت تیم بر توان خود مدیریتی و ارائه راهکارهای خلاقانه از سوی تمامی اعضا.

ارتباط مستمر در ارائه آموزشهای کاربردی در بخش خدمات مشتریان.

یادگیری از تجربیات گذشته و تغییر بهنیه روشها.

حفظ اعتبار معنوی و پایبندی به اصل مشتری مداری.

محیطی سالم ، صمیمی و دوستانه و درعین حال متعهد و منضبط.

پایبندی به وظایف و اخلاقیات حرفه ای.

گروه نرم افزاری دینا

گروه نرم افزاری دینا متشکل از جوانان متعهد و حرفه ای در صنعت نرم افزار و طراحی سیستم است که طی سالیان متوالی در امر تولید نرم افزار و اپلیکیشن ، طراحی و معماری سیستم های نرم افزاری و ارائه پشتیبانی های فنی به مشتریان خود فعالانه تلاش می کنند .

چشم انداز و اهداف دینا - 8 هدف ارزشمند دینا

چشم انداز و اهداف دینا – 8 هدف ارزشمند دینا

فعالیت های دینا

این شرکت در طول سالهای فعالیت خود، همواره کوشیده است تا از طرفی با طراحی محصولاتی با بالاترین بازدهی و ارزنده ترین پشتیبانی های فنی در مقایسه با سایر محصولات مشابه؛ و از طرف دیگر با تولید محصولاتی با کیفیت،مبتنی بر دانش و فناوری روز دنیا ، متخصصین مجرب و رعایت استانداردهای بین المللی مربوطه محقق می شوند، گامی بلند در راستای رضایت مشتریان خویش و نیز ارتقای سطح تولید در داخل و خارج از مرزهای ایران عزیز بردارد.

همچنین مجموعه دینا با توجه به سابقه چندین ساله خود در زمینه طراحی سایت، سئو بهینه‌سازی سایت، فعالیت‌های خود را در این زمینه نیز گسترش داده است. با گسترش فعالیت‌های این شرکت، سبد محصولات شرکت نرم‌افزاری داده کاوان دینا در سطح کشور و خارج از کشور وسیع‌تر شده است. این امر، مرهون تلاش و همفکری تیمی متشکل از بهترین مهندسان و تکنسین¬ها در بخش‌های مختلف طراحی، مهندسی، تحقیق و توسعه، تولید، کنترل کیفیت و غیره است.

مجموعه داده کاوان دینا با هدف نیل به ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات فناوری اطلاعات به مشتریان در جهت تداوم ارائه این خدمات در سطح کشور و به صورت گسترده گام برمی دارد. این شرکت وظیفه ارائه خدمات و پشتیبانی تخصصی در زمینه های متفاوتی از جمله طراحی، راه اندازی، ، نگهداری وب سایت و اپلیکیشن های اختصاصی را بر عهده دارد. همپچنین در زمینه ارائه نرم افزار Help Desk برای سازمان ها و ادارات بزرگ تمرکز کرده است .

همچنین شرکت متعهد به بررسی فنی ادواری نرم افزارهای خود ، سایت های ایجاد شده ، سامانه های Help Desk ، سامانه های دینا تگ ( تگ RFID ) و پاسخگویی به نیازهای مشتریان برای رفع اشکال و خرابی طبق موارد ذکر شده در قرارداد فی‌ما بین با مشتریان می‌باشد.

برخی از اهداف دینا درسال جدید

در سال جدید مجموعه داده کاوان دینا در نظر دارد اهداف جدیدی را برای خود ترسیم کند. برخی از این اهداف شامل بهبود و ارتقاء فرآنید ها می شوند. مهمترین این اهداف عبارتند از :

تکیه بر استفاده از استاندارد وتکنولوژی های روز در ارائه خدمات

ارائه خدمات پشتیبانی بر مبنای استاندارد بین المللی ITIL و در سایه استفاده از تکنولوژی‌های روز وهمگام با فناوری های بین المللی و توسعه بروز نرم افزارهای اختصاصی و سامانه های اختصاصی، از اهداف این شرکت می باشد. به مدد استفاده از سیستم های امداد مشتریان و بهره‌گیری از سیستم جامع پشتیبانی، مدیریت عامل و سایر مسئولین بر ارائه خدمات بموقع نظارت دارند.

کسب رضایت مشتریان از طریق توسعه کمیت خدمات وارتقاء توانمندی‌ها، مهارت وکیفیت خدمات

هدف شرکت این است که به مشتریان خود کمک کند تا با اعتماد به ما، تصمیم های موثر اتخاذ کرده و پشتیبانی نرم افزاری و خدمات را در حوزه‌ی فناوری اطلاعات کاملا به ما بسپارند. جلب رضایت مشتریان با فرآیندی مطمئن دائماً مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.