نرم افزار سوپر مارکت آنلاین – فروشگاه آنلاین دینا سود

نرم افزار سوپر مارکت آنلاین که با نام فروشگاه آنلاین دینا سود نیز شناخته می‌شود یکی از برترین نرم‌افزارهای مربوط به فروش آنلاین محصولات در سوپر مارکت ها است. این نرم افزار دارای نسخه وب و اپلیکیشن است.

چرا باید از نرم افزار سوپر مارکت آنلاین یا همان فروشگاه آنلاین دینا سود استفاده کنید؟

نرم افزار سوپر مارکت آنلاین به صورت کامل توجه مجموعه داده‌کاوی دینا طراحی و پیاده‌سازی شده است. از نکات قابل‌توجه نرم افزار سوپر مارکت آنلاین امکان استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی و iOS است. شما می‌توانید به راحتی با تهیه این سامانه از بخش وب‌سایت و اپلیکیشن ها به صورت کامل استفاده نمایید.

نکته قابل‌توجه این است که نرم افزار سوپر مارکت آنلاین به صورت سفارشی برای شما و کسب‌وکار شما شخصی‌سازی می‌شود. ممکن است در سال‌های اخیر با برنامه‌های مختلف سایت ساز و اپلیکیشن ساز کار کرده باشید و یا نام آن‌ها را شنیده باشید. این نوع خدمات به صورت اختصاصی ارائه نمی‌شوند برای همین کیفیت و کارایی بالایی ندارند. در نتیجه بهتر است که شما کسب‌وکار خودتان را روی یک سامانه اختصاصی و شخصی‌سازی شده خودتان شروع کنید. به همین دلیل ما به شما نرم افزار سوپر مارکت آنلاین که با نام فروشگاه آنلاین دینا سود نیز شناخته می‌شود را معرفی می‌کنیم.

صدور فاکتور خرید

پرینت اقلام خرید خریداری شده به صورت فیش، ارسال برگه فیش برای مشتری به صورت اتوماتیک و اتصال به فیش پرینتر در نرم افزار سوپر مارکت انلاین امکان پذیر است.

قرعه‌کشی و جشنواره‌ ویژه

در نرم افزار سوپر مارکت انلاین امکان استفاده از گردونه شانس در اپلیکیشن اندروید و کسب امتیاز و یا جایزه نقدی و غیر نقدی جهت دریافت هدیه نقدی بعد از اتمام هر خرید، امکان پذیر است.

دسترسی آنلاین و سریع

امکان ثبت نظرات و پیشنهادات مشتریان از طریق اپلیکیشن در رابطه با فعالیت فروشگاه، قرار دادن محصولات جدید، خدمات ارائه شده و غیره به راحتی امکان پذیر است.

  • کاربردی و کاربرپسند

    بهره مندی از ویجت اندرویدی جهت نمایش روی صفحه گوشی تلفن همراه بدون نیاز به ورود به برنامه و دسترسی آسان و سریع به موارد پرکاربرد اپلیکیشن

  • رصد آنلاین موقعیت پیک روی نقشه

    امکان رهگیری موقعیت پیک روی نقشه از سمت اپلیکیشن مشتری

  • راحتی در خرید

    بهره مندی از کیف پول و امکان اتصال به درگاه پرداخت بدون محدودیت در تعداد درگاه های بانکی

دینا، پرکار و خلاق

مجموعه نرم‌افزاری دینا به عنوان یک شرکت نرم‌افزاری فعالیت خود را از سال 197 شروع کرده است. این شرکت با همکاری گروهی از فارغ‌التحصیلان گرایش های رشته کامپیوتر و نرم‌افزار در نظر دارد تا به صورت ویژه در زمینه تولید سامانه‌های جامع Help Desk فعالیت نماید. سامانه Help Desk مرتبط با فعالیت‌ها و عملکردهای واحد فناوری اطلاعات در تمامی سازمان‌ها و ادارات دولتی، کارخانجات و تمامی مجموعه‌های خصوصی و دولتی است و به عنوان یک نرم‌افزار اختصاصی توسط مجموعه دینا ایجاد شده است.
همچنین مجموعه دینا با توجه به سابقه چندین ساله خود در زمینه طراحی سایت، سئو بهینه‌سازی سایت، فعالیت‌های خود را در این زمینه نیز گسترش داده است. با گسترش فعالیت‌های این شرکت، سبد محصولات شرکت نرم‌افزاری داده کاوان دینا در سطح کشور و خارج از کشور وسیع‌تر شده است. این امر، مرهون تلاش و همفکری تیمی متشکل از بهترین مهندسان و تکنسین¬ها در بخش‌های مختلف طراحی، مهندسی، تحقیق و توسعه، تولید، کنترل کیفیت و غیره است.

نرم افزار سوپر مارکت آنلاین - فروشگاه آنلاین دینا سود

چشم انداز شرکت نرم افزاری داده کاوان دینا

شم انداز شرکت نرم افزاری داده کاوان دینا نوآوری و ایجاد رشد پویا در حوزه فناوری اطلاعات در تمامی سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی ایران و خارج از مرزهای کشور عزیزمان است .ایجاد مزیت های رقابتی موثر در تولید و ارائه محصولات و خدمات نرم افزاری مبتنی بر دانش به روز دنیا با تکیه بر تلاش جمعی از جوانان متخصص کشور و به کارگیری خلاقیت های فنی و فکری درسایه ی توکل خداوند متعال دستاورد هایی است که به داشتن آنها می بالیم.

ماموریت دینا

  • ارائه راهکارهای نرم افزاری و مکانیزه کردن فرآیند های کاری در سازمانها و نهادها.
  • ارائه راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات.
  • مشاوره ، طراحی و تولید سامانه های نرم افزاری مبتنی بر وب و اپلیکیشن.
  • خدمات آموزش ، نصب و اجرا.
  • خدمات مشاوره ، نظارت و مدیریت پروژه.
  • خدمات پشتیبانی و توسعه نرم افزار.