درخواست همکاری با دینا – 4 نکته اصلی و مهم

درخواست همکاری با دینا بسیار ساده بوده و برای تمامی افراد بلامانع است . مجموعه داده کاوان دینا یکی از موفق‌ترین مجموعه شرکت های نرم افزاری می باشد، که با هدف ارائه محصولات و خدمات متنوع در زمینه فناوری اطلاعات و نرم افزار های اختصاصی تاسیس گردیده است. این مجموعه با ساماندهی بیش از 40 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر كشور و بهره گیری از دانش روز دنیا، فعالیت گسترده ای در زمینه تولید و ارائه نرم افزار ها، تجهیزات و خدمات تخصصی دارد . این شرکت با همکاری گروهی از فارغ‌التحصیلان گرایش های رشته کامپیوتر و نرم‌افزار در نظر دارد تا به صورت ویژه در زمینه تولید سامانه‌های جامع Help Desk فعالیت نماید. سامانه Help Desk مرتبط با فعالیت‌ها و عملکردهای واحد فناوری اطلاعات در تمامی سازمان‌ها و ادارات دولتی، کارخانجات و تمامی مجموعه‌های خصوصی و دولتی است و به عنوان یک نرم‌افزار اختصاصی توسط مجموعه دینا ایجاد شده است.

همچنین مجموعه دینا با توجه به سابقه چندین ساله خود در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه‌سازی سایت، فعالیت‌های خود را در این زمینه نیز گسترش داده است. با گسترش فعالیت‌های این شرکت، سبد محصولات شرکت نرم‌افزاری داده کاوان دینا در سطح کشور و خارج از کشور وسیع‌تر شده است. این امر، مرهون تلاش و همفکری تیمی متشکل از بهترین مهندسان و تکنسین¬ها در بخش‌های مختلف طراحی، مهندسی، تحقیق و توسعه، تولید، کنترل کیفیت و غیره است.


درخواست همکاری با دینا – 4 نکته اصلی و مهم

درخواست همکاری با دینا – 4 نکته اصلی و مهم


فرم درخواست همکاری با دینا

برای ارسال درخواست همکاری با دینا اصلا نیازی به موراد زیر نیست :

  1. ما به پایان خدمت نیازی نداریم!
  2. ما به مدرک دانشگاهی شما کاری نداریم!
  3. تفاوتی بین نیروی مرد و زن نیست !
  4. شما می توانید به صورت دورکاری نیز با ما در تماس باشید!

شما می توانید به راحتی فرم درخواست همکاری با دینا را پر کنید، در اسرع وقت به درخواست شما پاسخ داده خواهد شد .

 

فرم درخواست همکاری با مجموعه نرم افزاری داده کاوان دینا

درخواست همکاری با دینا

درخواست همکاری با دینا برای تمامی افراد بلامانع است. از آنجایی که مجموعه دینا در زمره شرکت‌های دانش‌محور قرار دارد، دیدگاه مدیریت براین استوار است که افراد هستند که گروه را به پیش می‌برند، پیشرفت آن را کند می‌کنند و یا حتی آن را از پا می‌اندازند. بر این اساس تمام موفقیت خود را مدیون و مرهون تلاش کارکنان صدیق و کوشای خود می دانیم. رشد و تعالی کارکنان خود را به منزله رشد و تعالی شرکت می دانیم و معتقدیم که پیشرفت ما منوط به پیشرفت کارکنان چه در سطوح معنوی و علمی و چه در سطوح مادی و رفاهی خواهد بود. با همین نگاه است که تمام تلاش خود را می‌کنیم تا فضای کاری مجموعه دینا را محیطی دوستانه و دوست‌داشتنی بسازیم. تا همه بتوانیم روز کاری خوبی را در کنار یکدیگر بگذرانیم، همراه هم رشد کنیم و به پیشرفت سازمان خود کمک کنیم. باور داریم ایجاد و حفظ یک محیط کاری ایده‌آل، آرمانی است که همواره می‌توان گام‌های تازه‌ای در جهت بهبود آن برداشت. بازخوردهایی که از اعضای خانواده‌ی گروه دینا می‌گیریم راهنمای ماست تا در مسیر درستی پیش برویم.

اهداف دینا

شرکت داده کاوان دینا بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید محصولات نرم افزاری را دارا است. این مجموعه به عنوان تولید کننده نرم افزار و سامانه های مختلف شامل سامانه Help Desk( جهت مدیریت اموال ، مدیریت درخواست ، فرایند های ITIL ، سامانه تیکتینگ ) ، سامانه نرم افزار مدیریت چیدمان جهت استفاده از هوش مصنوعی برای مدیریت چیدمان فروشگاهی اموال و همچنین سامانه دینا تگ (فروش RFID ، فروش و پشتیبانی تگ RFID ، ماژول rfid ، rfid reader برد بلند ، نرم افزار و سامانه اختصاصی تگ RFID ) و دیگرنرم افزار های اختصاصی و اپلیکیشن ها در بازار IT کشور شناخته می شود. همکاری با سازمان ها و نهاد های بزرگ شامل مجموعه گل گهر سیرجان ، مجموعه تولیدی رامک ، استانداری استان مرکزی ، آموزش و پرورش گیلان ، آستان قدس رضوی ، سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت و غیره از دستاورد های این مجموعه در طول فعالیت خود است.