تماس با ما- تماس با دینا به 4 روش مختلف

تماس با ما- تماس با دینا به راحتی امکان پذیر است. شما می توانید از طریق ایمیل ، سامانه تیکت ، تلفن ثابت و همچنین تلفن همراه با ما در تماس باشید. همچنین شما می توانید در صورت نیاز به صورت حضوری در دفتر اصلی دینا مراجعه کرده و از خدمات و پشتیبانی محصولات مجموعه داده کاوان دینا استفاده نمایید .

تماس با ما – تماس با دینا

مجموعه نرم‌افزاری دینا به عنوان یک شرکت نرم‌افزاری فعالیت خود را از سال 1397 شروع کرده است. این شرکت با همکاری گروهی از فارغ‌التحصیلان گرایش های رشته کامپیوتر و نرم‌افزار در نظر دارد تا به صورت ویژه در زمینه تولید سامانه‌های جامع Help Desk فعالیت نماید. سامانه Help Desk مرتبط با فعالیت‌ها و عملکردهای واحد فناوری اطلاعات در تمامی سازمان‌ها و ادارات دولتی، کارخانجات و تمامی مجموعه‌های خصوصی و دولتی است و به عنوان یک نرم‌افزار اختصاصی توسط مجموعه دینا ایجاد شده است.

شما می توانید با استفاده از روش های زیر به راحتی با مجموعه دینا در تماس باشید. همچنین شما می توانید از طریق ارسال ایمیل و یا پیام از طریق همین سایت با کارشناسان مجموعه دینا در ارتباط باشید. یکی از راه های اساسی برای در تماس با ما بودن ، استفاده از سیستم تیکتینگ دینا است. شما مشتریان گرامی می توانید با ارسال تیکت به راحتی با بخش پشتیبانی در تماس باشید . برای ارسال تیکت می توانید اینجا را کلیک کنید .

 اراک، بلوار قدس، مجتمع اداری آسمان،  بلوک 1، واحد 8

کد پستی:  3818145619

 شماره تماس: 08634064482

شماره واتسپ واحد فروش و بازرگانی : 0938115025

اهداف دینا

شرکت داده کاوان دینا بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید محصولات نرم افزاری را دارا است. این مجموعه به عنوان تولید کننده نرم افزار و سامانه های مختلف شامل سامانه Help Desk( جهت مدیریت اموال ، مدیریت درخواست ، فرایند های ITIL ، سامانه تیکتینگ ) ، سامانه نرم افزار مدیریت چیدمان جهت استفاده از هوش مصنوعی برای مدیریت چیدمان فروشگاهی اموال و همچنین سامانه دینا تگ (فروش و پشتیبانی تگ RFID ، ماژول rfid ، rfid reader برد بلند ، نرم افزار و سامانه اختصاصی تگ RFID ) و دیگرنرم افزار های اختصاصی و اپلیکیشن ها در بازار IT کشور شناخته می شود.

همکاری با سازمان ها و نهاد های بزرگ شامل مجموعه گل گهر سیرجان ، مجموعه تولیدی رامک ، استانداری استان مرکزی ، آموزش و پرورش گیلان ، آستان قدس رضوی ، سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت و غیره از دستاورد های این مجموعه در طول فعالیت خود است.

تماس با ما- تماس با دینا