طراحی سایت و خدمات سئو – 6 نکته مهم در ساخت وب سایت

طراحی سایت، خدمات سئو ، دیجیتال مارکتینگ ، اپلیکیشن موبایل، وقتی این کلمات را می‌شنوید قطعا به یاد افراد حرفه‌ای و خوره رایانه می‌افتید که مدام در حال کد نویسی هستند. شاید به همین دلیل است که امروزه مشاغل خیلی کم به سراغ داشتن وب‌سایت می‌روند. در نگاه اول ممکن است حق با شما باشد اما امروزه شرکت‌های زیادی هستند که به‌راحتی می‌توانند برای شما این کار را انجام دهند. مجموعه دینا در این زمینه بیش از 10 سال سابقه دارد. برای اینکه به خوبی با توانایی های ما آشنا شوید بهتر است، این صفحه را به خوبی مطالعه نمایید.

icon

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال و ایجاد استراتژی های هوشمند برای تبلیغات سایت و کسب و کار شما ، راهکار های سئو ، بهبود بک لینک ها از مهمترین موارد در کسب و کار های اینترنتی است. نگران نباشید ما در کنار شما هستیم.

icon

سئو

استاندارد های سئو به صورت مستمر در حال تغییر هستند. سایت هایی که سئوی ضعیف دارند خیلی زود حذف می شوند. ما از جدیدترین استاندارد ها و روش ها استفاده می کنیم تا به مشتریان کمک کنیم رتبه بالاتری کسب کنند.

icon

برند سازی

برند سازی به شما کمک می کند که بیشتر و بهتر دیده شوید. ما در این زمینه به شما کمک خواهیم کرد. بیشتر دیده شدن به معنی جذب مشتری بیشتر و فروش بالاتر است.

icon

توسعه و بهبود سایت

ما می توانیم سایت شما را بهبود و توسعه دهیم. نیازی به ساخت مجدد سایت نیست. کد نویسی، ساخت و توسعه سایت های شرکتی ، سازمانی و برنامه های کاربردی تحت وب در حوزه تخصصی ما است.

icon

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت برای نمایش بهتر و سریع تر و بهبود تعامل کاربر با سایت باعث می شود که کاربران رضایت بیشتری از سایت شما داشته باشند. ما در این زمینه تخصص و تجربه بالایی کسب کرده ایم!

طراحی سایت چیست ؟

طراحی سایت به فرایندی گفته می‌شود که با استفاده از آن بتوانید در دنیای اینترنت یک صفحه مخصوص به خود داشته باشید. در این صفحه اطلاعات عمومی و تخصصی شما به همراه نمونه کارها و دیگر موارد نشان داده می‌شود. در حال حاضر طراحی یک وب سایت به روش‌های مختلفی انجام می‌شود.

مجموعه دینا با داشتن بهترین برنامه نویسان و کادری مجرد می تواند بر اساس نیاز مشتریان خود اقدام به طراحی و کدنویسی سایت‌های مختلف نماید. خدمات طراحی سایت و سئو این مجموعه در این بخش به عنوان یک از بهترین ها در ایران شناخته می شود. شما می‌توانید به‌راحتی از این خدمات قرار داده شده در این بخش استفاده کرده و از پشتیبانی خوب و حرفه‌ای در طول مدت قرارداد خود بهره مند شوید.

اهمیت طراحی سایت در کسب و کارها

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که بگویید وقتی برای سایت ندارم، دانش نگهداری و به‌روزرسانی سایت را ندارید؟ یا اصلاً سایت مناسب کسب‌وکار شما نیست. همه این موارد را می‌توان درک کرد و دلایلی جالبی در نوع خود هستند؛ اما آیا رقبای شما هم مانند شما فکر می‌کنند؟ اگر آن‌ها زودتر از شما به دنبال طراحی سایت بروند درواقع یک بازار بزرگ را از دست شما خارج کرده‌اند.

اگر یک کسب و کار یا سایر فعالیت‌های خلاقانه و حرفه‌ای دارید، اما وب‌سایتی ندارید، فرصت‌های بسیار خوبی را از دست می‌دهید. طراحی سایت برای دستیابی به اهداف مختلف مفید بوده و به رشد کسب و کار شما کمک می‌کند. وب‌سایت شما مکانی است که کاربران می‌آیند تا آنچه را که ارائه می‌دهید و در حال انجام آن هستند، ببینند.

طراحی سایت برای کسب و کارهای مختلف نقطه مشترک و اصلی در فرایند ارتباط با مشتریان است. استفاده از وب‌سایت، حرفه‌ای بودن کسب و کار شما را به مشتری نشان می‌دهد. همچنین داشتن یک وب‌سایت باعث می‌شود که تخصص و شهرت شما در بازار بیشتر نشان داده شود. دقیقاً به همین دلیل است که طراحی سایت برای هر طرح بازاریابی دیجیتالی بسیار مهم است.

امروزه داشتن یک سایت حرفه‌ای می‌تواند مزایای قابل‌توجهی برای کسب‌وکار شما داشته باشد. شما می‌توانید دفتر خود را در شهر کوچکی داشته باشید اما می‌توانید با طراحی سایت به‌صورت حرفه‌ای محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود معرفی کنید. درواقع سایت شما اگر به‌صورت حرفه‌ای طراحی شود می‌تواند مانند ویترین محصولات و خدمات شما عمل کرده و به‌راحتی کاربران و مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

انجام سفارش های طراحی سایت به صورت حرفه ای

شما می‌توانید برای طراحی سایت حرفه‌ای به شرکت‌های متخصص در این زمینه مراجعه کنید. این شرکت‌ها به‌راحتی می‌توانند فرایند طراحی، اجرا و پیاده‌سازی یک سایت را برای شما انجام دهند. امروزه مدل‌های مختلفی از سایت‌ها در دنیای اینترنت وجود دارد. شما می‌توانید برای هر کسب‌وکاری اقدام به ایجاد یک سایت نمایید. شرکت داده کاوان دینا که با نام مختصر دینا نیز شناخته می شود یکی از این شرکت های متخصص در این زمینه است. این سایت ها تنها نمونه ای از طراحی های ما هستند. بیش از 10 ها سایت مختلف با سئو و رتبه عالی تنها بخشی از فعالیت های گسترده ما در زمینه طراحی وب سایت است .

برخی از نمونه کار های مجموعه داده کاوان دینا در زمینه طراحی سایت

سایت فروش تجهیزات اشپزخانه صنعتی اوجتا
سایت آموزش خیاطی بدون الگو - خاله یاردا
سایت آسان پکیج
بامو مارکت
فروش ساعت هوشمند کیسلکت
سایت مهتا یدک
سایت فروشگاه رک وستا
طراحی سایت و خدمات سئو

انجام خدمات سئو حرفه ای توسط شرکت دینا

تولید محتوا و خدمات سئو چیست؟ شاید جواب دادن به این سؤال نیازمند یک کتاب چند صد صفحه‌ای باشد؛ اما شما می‌توانید با مطالعه این مقاله به‌راحتی جواب این سؤال را پیدا کنید. ایجاد فرایندهای تولید محتوای سئو شده نیازمند دانش و تجربه بالایی است. در واقع ایجاد یک استراتژی برای تولید محتوای سئو شده می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد. در نگاه اول شاید ساده باشد اما در اصل این‌گونه نیست و نیاز به تخصص بالایی دارد. به همین دلیل است که متخصصان تولید محتوا بسیار موردتوجه کسب‌وکارها قرار گرفته‌اند. این افراد ماهر طرز فکر کاربران و مخاطبان را درک می‌کنند و می‌دانند چگونه محتوایی ایجاد کنند که باعث ایجاد تعامل شود.

سئوی سایت به‌منظور بهبود عملکرد سایت بر اساس استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود. هدف از این بهینه سازی سایت جذب بازدیدکننده بیشتر از طریق موتورهای جست‌وجو می‌باشد. امروزه استفاده از سئو در سایت‌ها بسیار رواج پیداکرده است. به همین دلیل شما باید برای سایت خود به دنبال یک سئوکار حرفه ای باشید. نگران نباشید شرکت داده کاوان دینا در کنار شماست!

طراحی سایت اختصاصی

برخی کسب و کارها می خواهند سایت اختصاصی خودشان را داشته باشند. شما می‌توانید ایده‌های خود را برای ما بازگو کنید تا با استفاده از ایده‌های شما، بهترین وب سایت را به شما ارائه بدهیم. ما در فرآیند طراحی سایت از جدیدترین و بروزترین متدهای برنامه‌نویسی و طراحی استفاده می کنیم. در نتیجه تجربه کاربری فوق العاده ای را به مخاطب و کاربر سایت شما منتقل می کنیم.

طراحی سایت وردپرسی

اگر به دنبال کاهش هزینه های خود هستید بهترین گزینه برای شما استفاده از سایت های وردپرسی است. این سایت ها ظاهری زیبا داشته و در عین حال بسیار قدرتمند هستند. فرقی نمی‌کند کسب‌وکار شما چیست و در چه زمینه مشغول فعالیت هستید، یک تجربه کاربری خوب در سایت شما می‌تواند تعداد مشتریان شما را به راحتی چند برابر کند.

هزینه مناسب

شاید در نگاه اول هزینه طراحی سایت بالا باشد اما در حقیقت اینگونه نیست. قیمت طراحی سایت‌ها بر اساس امکانات آن‌ها و آپشن ها محاسبه می‌شود. به همین دلیل است که قیمت ثابت و واحدی برای طراحی سایت های مختلف وجود ندارد. شما باید به تجربه و دانش شرکت نیز توجه کنید. نکته قابل توجه برگشت سرمایه از طریق فروش آنلاین و جذب مشتری در مدت زمان کوتاه است .

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید مهم‌ترین سؤال در خصوص سئو این باشد که اصلاً سئو چیست و چه کاربردی دارد؟ در واقع سئوی سایت به مجموعه فعالیت هایی گفته می‌شود که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوای سایت، فرآیند تولید محتوا و بخش های مختلف سایت انجام می‌شود. هدف از انجام این فعالیت ها بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جست‌وجو مانند گوگل است. سایت‌های سئو شده که دارای محتوای مناسبی هستند معمولاً در حوزه فعالیتی خود در رتبه های مناسب در نتایج جست‌وجوی گوگل قرار دارند. هرچه سایت شما در رتبه های اول گوگل قرار داشته باشد کاربران زیادی وارد سایت شما خواهند شد.

باید به این نکته دقت کنید که جذب مخاطب بیشتر در سایت باعث بهبود کسب و کار شما می‌شود. سئو سایت درواقع مجموعه‌ای از فرآیندها برای استانداردسازی محتوا، ساختار و زیرساخت سایت است. با انجام این فرآیندها موتورهای جستجو و سایت شما را کاربرپسند ارزیابی کرده و امتیاز بالاتری را نسبت به سایت‌های مشابه به شما اعطا می‌کنند. در نتیجه سئوی سایت باعث می‌شود که امتیاز سایت شما بیشتر شده و در نتایج جستجوها در رتبه‌های بالاتر قرار بگیرید.

انجام خدمات سئو برای سایت های فارسی و انگلیسی

با توجه به خدمات طراحی سایت و سئوی این مجموعه بسیاری از مشتریان و کاربران از اهمیت سایت‌ها در کسب‌وکار خود غافل هستند. شما در خصوص استفاده از سایت‌ها برای بهبود کسب‌وکار خود چقدر اطلاعات دارید؟ آیا از قدرت رسانه‌های دیجیتال و تولید محتوا برای شناخته شدن و برند سازی در بین مشتریان اطلاعاتی دارید؟ برای اینکه بهتر با خدمات طراحی سایت و سئو آشنا شوید ما بخش‌ها و روش‌های مختلف طراحی سایت را به شما آموزش داده تا شما بهتر و راحت بتوانید برای کسب‌وکار خود یک سایت مناسب تهیه کنید.


طراحی سایت و خدمات سئو

طراحی سایت و خدمات سئو



مجموعه داده کاوان دینا به داشتن نیروی های متخصص و حرفه ای در زمینه تولید محتوا و سئوی سایت های فارسی و انگلیسی توانسته است به خوبی رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کند . شما به عنوان یک مدیر و مالک کسبو کار باید به این نکته توجه داشته باشید که در دنیای امروزی اینترنت، مانند جهان، عظیم است و همیشه در حال گسترش است. در نتیجه شما درصورتی‌که به خوبی در این جهان دیده نشوید خیلی سریع گم می‌شوید! سئوی سایت بسیار مهم است زیرا بدون آن، شما به بخش‌های بیرونی جهان اینترنت پرتاب خواهید شد، جایی که هیچ‌کس هرگز به شما دسترسی نخواهد داشت. این کار به معنی نابودی سایت شما خواهد بود. شاید حتی کسب‌وکار و تمام ایده و آرزوهای شما نیز با این کار نابود شود.