درباره ما – درباره دینا – معرفی 4 محصول اصلی

شما می توانید به راحتی درباره دینا اطلاعات لازم را کسب کنید. همچنین شما می توانید با مطالعه رزومه این شرکت اطلاعات کافی را بدست بیاورید. مجموعه نرم‌افزاری دینا به عنوان یک شرکت نرم‌افزاری فعالیت خود را از سال 1397 شروع کرده است. این شرکت با همکاری گروهی از فارغ‌التحصیلان گرایش های رشته کامپیوتر و نرم‌افزار تشکیل شده و در مدت کوتاهی توانسته به خوبی در بازار IT کشور شناخته شود. برخی از فعالیت های اصلی دینا شامل موارد زیر می شوند .

A B C

درباره دینا

شرکت نرم افزاری داده کاوان دینا فعالیت خود را از سال 1397 با نام گروه نرم افزاری دینا و با همکاری گروهی از فارغ‌التحصیلان گرایش های رشته کامپیوتر و نرم افزار آغاز کرد . هدف این شرکت در ابتدا، تولید سامانه های جامع Help Desk مرتبط با فعالیت ها و عملکردهای واحد فناوری اطلاعات در تمامی سازمان ها و ادارات دولتی ، کارخانجات و تمامی مجموعه های خصوصی و دولتی است که در همین راستا شروع به تحلیل، طراحی و تولید سامانه جامع Help Desk دینا نمود . گسترش فعالیت های شرکت در سال 1398 و همچنین اخذ اعتماد مشتریان قبلی شرکت از جمله شرکت فرآورده های لبنی رامک در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای مبتنی بر پردازش تصویر و هوش مصنوعی و نیز تلاش جمعی تیم جوان و مستعد خود نهایتا موفق به تولید نرم افزار سفارشی چیدمان (چینا) جهت مدیریت هوشمند و مبتنی بر پردازش تصویر چیدمان محصولات رامک در تمامی فروشگاه ها و عاملین فروش در کشور گردید .

با گسترش فعالیت‌های این شرکت از سال 1397 تاکنون، سبد محصولات شرکت نرم افزاری داده کاوان دینا در سطح کشور و خارج از کشور وسیع تر شده است که این امر، مرهون تلاش و همفکری تیمی متشکل از بهترین مهندسان و تکنسین­ها در بخش های مختلف طراحی، مهندسی، تحقیق و توسعه، تولید، کنترل کیفیت و … می باشد. این شرکت در طول سالهای فعالیت خود، همواره کوشیده است تا از طرفی با طراحی محصولاتی با بالاترین بازدهی و ارزنده ترین پشتیبانی های فنی در مقایسه با سایر محصولات مشابه؛ و از طرف دیگر با تولید محصولاتی با کیفیت،مبتنی بر دانش و فناوری روز دنیا ، متخصصین مجرب و رعایت استانداردهای بین المللی مربوطه محقق می شوند، گامی بلند در راستای رضایت مشتریان خویش و نیز ارتقای سطح تولید در داخل و خارج از مرزهای ایران عزیز بردارد. به امید ایزد منان …

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پوشش هوشمند فرآیند های مبتنی بر فناوری اطلاعات
راهکاری حرفه ای برای مدیران ارشد ، مهندسین و متخصصین علاقمند به تحول های نوین

شرکت داده کاوان دینا

شرکت داده کاوان دینا بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید محصولات نرم افزاری را دارا است. این مجموعه به عنوان تولید کننده نرم افزار و سامانه های مختلف شامل سامانه Help Desk( جهت مدیریت اموال ، مدیریت درخواست ، فرایند های ITIL ، سامانه تیکتینگ ) ، سامانه نرم افزار مدیریت چیدمان جهت استفاده از هوش مصنوعی برای مدیریت چیدمان فروشگاهی اموال و همچنین سامانه دینا تگ (فروش RFID ، فروش و پشتیبانی تگ RFID ، ماژول rfid ، rfid reader برد بلند ، نرم افزار و سامانه اختصاصی تگ RFID ) و دیگرنرم افزار های اختصاصی و اپلیکیشن ها در بازار IT کشور شناخته می شود.

درباره ما - درباره دینا - معرفی 4 محصول اصلی

درباره ما – درباره دینا – معرفی 4 محصول اصلی

همکاری با سازمان ها و نهاد های بزرگ شامل مجموعه گل گهر سیرجان ، مجموعه تولیدی رامک ، استانداری استان مرکزی ، آموزش و پرورش گیلان ، آستان قدس رضوی ، سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت و غیره از دستاورد های این مجموعه در طول فعالیت خود است.

معرفی سامانه Help Desk

سامانه Dina Help Desk که با نام نرم افزار Help Desk نیز شناخته می‌شود یکی از بهترین و کامل ترین مجموعه های نرم افزاری برای دسترسی به تمامی موجودیت های سازمانی نظیر کاربران، دارایی ها و مدیریت رخدادها و فرآیندهای وابسته در شبکه های سازمانی و اداری است. استفاده ارگان ها و سازمان ها از این نرم افزار باعث می‌شود که فرایندهای پشتیبانی و مدیریتی شبکه های رایانه ای آسان تر و بهتر از قبل انجام شود.
نرم افزار Help Desk دنیا با توجه به الگوی ساختاری ITIL امکانات و ماژول های کاربردی خود می تواند به خوبی مشکلات موجود در شبکه را شناسایی و پشتیبانی کارمندان، پرسنل و حتی نمایندگی ها و شعبات مختلف را آسانتر کند. این نرم افزار با دردست داشتن تکنیک ها و تئوری های سودمند و مبتنی بر دانش فناوری اطلاعات، قدم های موثر تری را جهت همراهی و ایجاد پشتوانه ی نرم افزاری برای کارشناسان و متخصصین کشورمان بر می دارد.

معرفی سامانه Help Desk
معرفی نرم افزار چیدمان فروشگاهی – نرم افزار چینا

معرفی نرم افزار چیدمان فروشگاهی – نرم افزار چینا

نرم افزار چیدمان فروشگاهی چینا که با نام نرم افزار Cheena نیز شناخته می‌شود برای اولین بار در مجموعه رامک و توسط ویزیتورها و بازاریاب‌های این مجموعه به صورت کشوری اجرا شد. این نرم افزار به غرفه دارها و مسئولین چیدمان محصولات در فروشگاه‌ها کمک می‌کند که محصولات را بهتر در قفسه‌ها قرار دهند تا برند رامک بهتر دیده شده و فروش محصولات افزایش پیدا کند.

نرم افزار مدیریت چیدمان این قابلیت را دارد که برای تمامی محصولات فروشگاهی با برندهای مختلف استفاده شود. با این کار محصولات شما در فروشگاه‌های مختلف بهتر دیده شده و فروش شما افزایش پیدا می‌کند. همچنین باعث مدیریت چیدمان محصولات در قفسه‌های فروشگاه‌های مختلف می‌شود. این کار باعث می‌شود که مشتریان محصولات شما را در بین محصولات دیگر شرکت‌ها بهتر و سریع‌تر پیدا کرده و نسبت به خرید آن‌ها اقدام نمایند.

معرفی نرم افزار فروشگاه آنلاین دینا سود

این محصول به صورت کامل توجه مجموعه داده‌کاوی دینا طراحی و پیاده‌سازی شده است. از نکات قابل‌توجه نرم افزار سوپرمارکت آنلاین امکان استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی و iOS است. شما می‌توانید به راحتی با تهیه این سامانه از بخش وب‌سایت و اپلیکیشن ها به صورت کامل استفاده نمایید.

نکته قابل‌توجه این است که این محصول به صورت سفارشی برای شما و کسب‌وکار شما شخصی‌سازی می‌شود. ممکن است در سال‌های اخیر با برنامه‌های مختلف سایت ساز و اپلیکیشن ساز کار کرده باشید و یا نام آن‌ها را شنیده باشید. این نوع خدمات به صورت اختصاصی ارائه نمی‌شوند برای همین کیفیت و کارایی بالایی ندارند. در نتیجه بهتر است که شما کسب‌وکار خودتان را روی یک سامانه اختصاصی و شخصی‌سازی شده خودتان شروع کنید. به همین دلیل ما به شما نرم افزار سوپر مارکت آنلاین که با نام فروشگاه آنلاین دینا سود نیز شناخته می‌شود را معرفی می‌کنیم.

معرفی نرم افزار فروشگاه آنلاین دینا سود
فروش تگ RFID

فروش تگ RFID

یکی از فعالیت اصلی مجموعه داده کاوان دینا ، فعالیت در زمینه فروش RFID ، فروش و پشتیبانی تگ RFID ، ماژول rfid ، rfid reader برد بلند ، نرم افزار و سامانه اختصاصی تگ RFID در ایران است. مجموعه دینا به عنوان اولین شرکت در زمینه طراحی سامانه اختصاصی تگ RFID در ایران شناخته می شود. شما میتوانید از تگ RFID به راحتی در بخش های انبار داری و مدیریت اموال استفاده نمایید. امروزه مجموعه های بزرگی مانند مجموعه معندی گل گهر سیرجان از این سامانه برای مدیریت اموال گسترده خود استفاده می کنند .