گروه نرم افزاری دینـا
دینا پیشرو در بهره مندی از جدید ترین و ارزنده ترین تکنولوژی های جدید در صنعت تولید نرم افزار
سامانه Help Desk دینا با بهره مندی از تکنیک هایی کاربر پسند و چند منظوره شما را در ثبت اموال و دارایی های سازمانتان یاری خواهد داد . ثبت ، به روزرسانی و مدیریت اموال با استفاده از بسترهای پیشرفته نرم افزاری و سخت افزاری از جمله ویژگی های اصلی این نرم افزار به شمار می رود .
مدیران موفق همواره بر آن بوده اند تا با استفاده از ابزاری دقیق و سودمند ، مدیریتی دقیق و مناسب را در جهت دستیابی به بهره وری و کسب موفقیت های بیشتر از سوی کاربران و کارمندان سازمان خود بعمل آورند . سامانه فناوری دینا به شما این امکان را خواهد داد تا به سرعت به این هدف نائل شوید .
ارتباط هوشمند با اکتیودایرکتوری ، احراز هویت کاربران ازطریق دامین و سینک آنلاین کاربران در هر زمان از جمله این ویژگی ها به شمار می رود .
حل مشکلات تخصصی کاربران و رسیدگی به موانع سخت افزاری و نرم افزاری همواره یکی از دغدغه های کارشناسان واحد انفورماتیک در سازمانها و مجموعه های دولتی و خصوصی بوده است . نرم افزار Help Desk دینا با بهره مندی از آخرین تکنیک های رسیدگی به حل مشکلات و ارائه راه حل کوشیده است تا در تحقق این امر مهم در کنار شما باشد .
با استفاده از سامانه فوق قادر خواهید بود مشکلات و درخواست های کاربران خود را در هر زمان و مکان به صورت آنلاین و یا ازطریق گوشی هوشمند خود بررسی نموده و به انها پاسخ دهید .
واحد فناوری اطلاعات به عنوان بخش اصلی یک سازمان در حوزه نرم افزار و سخت افزار همواره با ایجاد تغییرات و فرایند های مربوط به حوزه IT روبرو است . سامانه فناوری دینا با بهره مندی از بخش مدیریت پروژه ها ابزارهای کاربردی خود را در زمینه مدیریت پروژه ها ،زمان بندی و تعیین تقویم کاری به ازای هر پروژه به شما ارائه خواهد داد
تعمیرات و نگهداری اموال IT در سازمان ها بعنوان فرایندی هزینه ساز و زمان بر بخش اعظمی از فعالیت های واحد فناوری اطلاعات را در بر میگیرد چنانکه همواره نیاز به استفاده از ابزاری هوشمند جهت ثبت فعالیت پیمانکاران ونیز مدیریت تعمیرات صورت گرفته روی تجهیزات ، در سازمان ها احساس شده است .
سامانه Help Desk دینا علاوه بر انجام و تحقق رسالت های تخصصی خود در انجام و اجرای این امر مهم در کنار شما خواهد بود .
یکی از امکانات نرم افزار Help Desk دینا ، ثبت اطلاعات و مدیریت شرکت های پیمانکار و قرارداد ها منعقد شده نرم افزاری و سخت افزاری در سازمان است . با استفاده از این امکان قادر خواهید بود کلیه فعالیت های شرکت های پیمانکار خود را بسته به نوع قرارداد ایشان مدیریت و به روزرسانی نمایید .
خرید قطعات جدید ، به روزرسانی موجودی انبار ویژه واحد فناوری اطلاعات و ثبت اسناد ورودی و خروجی ، همگی جزء آیتم های کاربردی نرم افزار Help Desk دینا در این زمینه می باشد . با استفاده از بخش اسناد انبار قادر خواهید بود تمامی ورودی و خروجی های اقلام انبار خود را مدیریت نموده و گزارش آنی آن ها را دردست داشته باشید.
سامانه فناوری دینا با درنظر گرفتن تمامی اطلاعات مورد نیاز شما در حوزه Help Desk اقدام به تدوین و طراحی گزارشات کاربردی و مفید در ساختار خود نموده است . این سامانه علاوه بر آنکه شما را قادر خواهد ساخت تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را بهمراه فیلترینگ های هوشمند روی سیستم خود داشته باشید ، ابزارهای مفیدی را نیز جهت گرفتن خروجی های مختلف با فرمت های گوناگون دیتا ، به شما ارائه خواهد داد .