ارتباط با واحد پشتیبانی دینا

ارتباط با واحد پشتیبانی دینا

 

شما می توانید با استفاده از فرم زیر به راحتی با واحد پشتیبانی دینا را ارتباط برقرار کرده و سوالات و مشکلات خود را از این طریق مطرح کنید. کارشناسان دینا در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکلات و سوالات شما پاسخ خواهند داد. شما قادر خواهید بود در شبانه روز جهت رفع مشکل از سامانه ارتباط با واحد پشتیبانی دینا استفاده کرده و این اطمینان را داشته باشید که کارشناسان ما در بخش پشتیبانی، در اسرع وقت به رفع مشکل شما خواهند پرداخت.


پشتیبانی محصولات مختلف در کوتاه ترین زمان ممکن واحد پشتیبانی دینا با رویکرد بهبود مشتری مداری و جلب رضایت مشتری تشکیل شده است. این واحد درقالب گروه های جداگانه در حال سرویس رسانی به مشتریان گرامی می باشند.تمامی تیکت های دریافتی در این واحد توسط کارشناسان و مشاوران در کوتاهترین زمان پاسخ داده خواهد شد. شما می توانید به راحتی نسبت به محصولاتی از قبیل ، سامانه Help desk ، نرم افزار مدیریت چیدمان، بخش فروش و راه اندازی تگ RFID یا همان دینا تگ و دیگر محصولات اختصاصی دینا ، تیکت مد نظر خود را ارسال کنید .

ارتباط با واحد پشتیبانی دینا

ارتباط با واحد پشتیبانی دینا


 

 


 

معرفی مجموعه داده کاوان دینا، پرکار و خلاق

 

مجموعه نرم‌افزاری دینا به عنوان یک شرکت نرم‌افزاری فعالیت خود را از سال 197 شروع کرده است. این شرکت با همکاری گروهی از فارغ‌التحصیلان گرایش های رشته کامپیوتر و نرم‌افزار در نظر دارد تا به صورت ویژه در زمینه تولید سامانه‌های Help Desk فعالیت نماید. سامانه Help Desk مرتبط با فعالیت‌ها و عملکردهای واحد فناوری اطلاعات در تمامی سازمان‌ها و ادارات دولتی، کارخانجات و تمامی مجموعه‌های خصوصی و دولتی است و به عنوان یک نرم‌افزار اختصاصی توسط مجموعه دینا ایجاد شده است.

همچنین مجموعه دینا با توجه به سابقه چندین ساله خود در زمینه طراحی سایت، سئو بهینه‌سازی سایت، فعالیت‌های خود را در این زمینه نیز گسترش داده است. با گسترش فعالیت‌های این شرکت، سبد محصولات شرکت نرم‌افزاری داده کاوان دینا در سطح کشور و خارج از کشور وسیع‌تر شده است. این امر، مرهون تلاش و همفکری تیمی متشکل از بهترین مهندسان و تکنسین¬ها در بخش‌های مختلف طراحی، مهندسی، تحقیق و توسعه، تولید، کنترل کیفیت و غیره است. سامانه دینا تگ که در زمینه نصب ، راه‌اندازی و  فروش تگ RFID و همچنین نرم افزار اختصاصی RFID جهت مدیریت اموال و دارایی ها فعالیت می کند نیز یکی از جدید ترین محصولات این مجموعه است.