
- 1401-11-10
- توسط: حسین براتی
- در: بلاگ
استراتژی آنلاین برای بهبود کسب و کارها بهشدت موردتوجه مدیران و مالکان کسب و کارها قرارگرفته است. با توجه به رشد کسب و کارهای آنلاین دیگر روشهای قدیمی برای درآمد بیشتر جوابگو نیست و کسب و کارها باید در یک فضای کاملاً رقابتی از استراتژیهای جدیدی برای درآمد بیشتر و بهبود کسب و کار خود استفاده کنند.
از شناسایی اهدافتان گرفته تا دانستن اینکه چگونه پیشرفت خود را ردیابی کنید، همه این موارد جزء بخشهای ابتدایی از برنامهریزی در استراتژی آنلاین است. در واقع این موضوع به شما نشان میدهد که چگونه هنگام ایجاد یک استراتژی کسبوکار آنلاین، بهترین کار را انجام دهید. با استفاده از برنامهریزی در استراتژی کسب و کار آنلاین شما به راحتی بیاموزید که چگونه از رقبا جدا شده و چگونه مشتریان را در هر مرحله از تجربه آنها (تجربه خرید و استفاده از خدمات شما) تحت تأثیر قرار دهید.
در این مقاله چگونگی ایجاد یک استراتژی کسبوکار آنلاین را بررسی خواهیم کرد که چگونه یک استراتژی میتواند تأثیر مثبتی داشته باشد. یک استراتژی خوب چگونه به نظر میرسد؟ برای اینکه به راحتی به جواب این سؤال برسید باید در خصوص مزایای استراتژی آنلاین اطلاعات کاملی داشته باشید. در واقع یک استراتژی کسب و کار آنلاین به شما کمک میکند تا همه ایدهها را از ذهن خود خارج و روی کاغذ منتقل کرده و به یک قالب قابل استفاده تبدیل کنید.
تصور کنید یک هدف تناسب اندام جدید برای انعطافپذیری بیشتر تعیین کردهاید (انعطافپذیری بدن خود را بهبود ببخشید). در حال حاضر، دویدن 10 مایل در روز ممکن است برای شما کاری عالی باشد، اما به شما کمکی نمیکند که انعطافپذیری بدن خود را بیشتر کنید. پس انکار برای شما مناسب نیست. درنتیجه برای انجام این کار، تمرین خود را حول محورهای کلیدی قرار میدهید که به شما کمک میکند به هدف خود برسید (انعطافپذیرتر شدن) دویدن ممکن است بخشی از آن باشد، اما حرکات کششی به احتمال زیاد به موفقیت شما کمک میکند.
در اینجا برخی از اهداف اصلی در یک استراتژی آنلاین اعلام شده است:
اگر هدف شما بهبود فروش آنلاین است، جذب ترافیک بیشتر به وبسایت شما میتواند کمککننده باشد.
راههای رسیدن به این هدف: تبلیغات پولی و بازاریابی محتوا
رسانههای اجتماعی روشی محبوب برای افزایش آگاهی از برند به مشتریان جدید و فعلی است. در واقع شبکههای اجتماعی بستری برای بیان ارزشها، شخصیت و تعامل با مخاطبان فراهم میکنند.
فهرست بازاریابی ایمیلی خود را رشد دهید، برای تشویق مشتریان به ثبت نام در سیستم بازاریابی ایمیلی، سعی کنید بهوضوح آنچه را که مخاطبان شما انتظار دریافت آن را دارند را برای آنها ارسال کنید. این موارد میتواند محتوای انحصاری و یا بهروزرسانیهایی مختص اعضا باشد.
شما میتوانید برای بهبود استراتژی آنلاین خود روی موارد زیر نیز تمرکز کنید:
شرکت نرم افزاری داده کاوان دینا فعالیت خود را از سال 1397 با نام گروه نرم افزاری دینا و با همکاری گروهی از فارغالتحصیلان گرایش های رشته کامپیوتر و نرم افزار آغاز کرد . هدف این شرکت در ابتدا، تولید سامانه های جامع Help Desk مرتبط با فعالیت ها و عملکردهای واحد فناوری اطلاعات در تمامی سازمان ها و ادارات دولتی ، کارخانجات و تمامی مجموعه های خصوصی و دولتی است که در همین راستا شروع به تحلیل، طراحی و تولید سامانه جامع Help Desk دینا نمود . گسترش فعالیت های شرکت در سال 1398 و همچنین اخذ اعتماد مشتریان قبلی شرکت از جمله شرکت فرآورده های لبنی رامک در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای مبتنی بر پردازش تصویر و هوش مصنوعی و نیز تلاش جمعی تیم جوان و مستعد خود نهایتا موفق به تولید نرم افزار سفارشی چیدمان (چینا) جهت مدیریت هوشمند و مبتنی بر پردازش تصویر چیدمان محصولات رامک در تمامی فروشگاه ها و عاملین فروش در کشور گردید . در ادامه نیز این مجموعه موفق به ساخت و ایجاد مجموعه نرم افزار فروشگاهی با نام سامانه جامع مدیریت و فروش آنلاین هایپر مارکت دینا سود شده است .
با گسترش فعالیتهای این شرکت از سال 1397 تاکنون، سبد محصولات شرکت نرم افزاری داده کاوان دینا در سطح کشور و خارج از کشور وسیع تر شده است که این امر، مرهون تلاش و همفکری تیمی متشکل از بهترین مهندسان و تکنسینها در بخش های مختلف طراحی، مهندسی، تحقیق و توسعه، تولید، کنترل کیفیت و … می باشد. این شرکت در طول سالهای فعالیت خود، همواره کوشیده است تا از طرفی با طراحی محصولاتی با بالاترین بازدهی و ارزنده ترین پشتیبانی های فنی در مقایسه با سایر محصولات مشابه؛ و از طرف دیگر با تولید محصولاتی با کیفیت،مبتنی بر دانش و فناوری روز دنیا ، متخصصین مجرب و رعایت استانداردهای بین المللی مربوطه محقق می شوند، گامی بلند در راستای رضایت مشتریان خویش و نیز ارتقای سطح تولید در داخل و خارج از مرزهای ایران عزیز بردارد. به امید ایزد منان …
ارسال یک نظر